Altamin tekninen tuki

15. Tekninen tuki

  • Teemme rekisteröityneiden käyttäjien teknistä tukea ohjelmakauden aikana keskustellun ajanjakson aikana.
  • Sinun tulisi aktivoida teknisen tuen käyttö kuukauden aikana ohjelmiston hankinnan hetkestä.
  • Voit aktivoida tuen täyttämällä lomakkeen yrityksen sivustossa tai lähettämällä kirjeen kyselylomakkeella postitse.

 

Kysy kysymys

Jos sinulla on vaikeuksia työskentellä sovelluksen kanssa, voit ottaa yhteyttä tekniseen tukeen sähköpostitse tai yrityksesi sivustolla.
 

Sovelluksen lähettäminen sivustossa

Valitse valikkokohta Ohje → Tekninen tuki. Selaimesi ikkunassa on avattava tukipalveluun lähetettävä sovellusmuoto. Täytä kaikki tarvittavat kentät ja selitä kysymyksesi tai vaikeudet yksityiskohtaisesti.
 

Postitse

Voit hakea apua osoitteeseen mail@alelso.fi.
Olet myös tervetullut lähettämään palautetta sovelluksesta ja tarjouksista parantamaan.